destroy jeans



Mina favvis jeans, så snygga, sköna och helt perfekta. Skynda skynda om du vill ha, du hittar på dom på Gina Tricot och blir dina för 399.
Gina har förvånat mig på sistone, riktigt fina fynd har jag gjort och en massa fina vår och sommarkläder hade kommit in i butiken när jag var där tidigare i veckan. Lovely!
ps. följ mig på Instagram @ lisasofialarsson


1 tilda:

skriven

Jättefina!!! Jag har också ett par liknande från gina och jag är sååå förvånad över hur snyggt dom är tvättade. 399kr jeans har ju annars en tendens att se "billiga" ut =) men BRAVO gina. Sköna e dom också! Slitna jeans hör ju sommaren till! kram

2 Piccolacasa:

skriven

Fina!!

3 Piccolacasa:

skriven

Woho jag kunde kommentera! Har varit jättemycket strul. Ville passa på att säga att jag gillar blandningen du har! Trädgård, inredning, kläder - just love it!

Kommentera här: